COVID-19 High Standards of Safety
_swimming pool (1)_resized

COVID-19 UPDATE

COVID-19 UPDATE

Με ιδιαίτερα ανεπτυγμένο το αίσθημα  της ευθύνης, του καθήκοντος και του επαγγελματισμού, το  Hotel Yannis Corfu 3* superior ξεκινά την λειτουργιά του από   1 Απριλίου 2021 για να προσφέρει διαμονή στην Κέρκυρα στα πλαίσια της φημισμένης Ελληνικής φιλοξενίας, αλλά και με την πιο απαιτητική υγιεινή και   ασφάλεια που περισσότερο από κάθε άλλη φορά επιβάλλεται.

Τα 15 στρέμματα εξωτερικού μας χώρου καθώς και ο ιδιαίτερος σχεδιασμός του κτιρίου μας επιτρέπουν στον επισκέπτη την ασφάλεια και την άνεση κατά την διαμονή του στο ξενοδοχείο μας.

Έχοντας αποκτήσει σημαντική πλούσια γνώση, όλο αυτό το διάστημα, προχωράμε
μπροστά με αισιοδοξία για την επίτευξη νέων στόχων που με πολύ δουλειά  θα καταφέρουμε.


ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟXEIO HOTEL YANNIS CORFU 3* superior

 

Σχέδιο Δράσης

Από τα βασικότερα μέτρα του ξενοδοχείου μας είναι ο έλεγχος και περιορισμός της πληρότητας ώστε να εξασφαλίζεται η ασφάλεια και υγιεινή του προσωπικού, των επισκεπτών μας αλλά και το ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.

Το ξενοδοχείο έχει αναπτύξει ένα σχέδιο δράσης καθώς και μεμονωμένα πρωτόκολλα για κάθε τμήμα της εγκατάστασης για τη λήψη μέτρων, την πρόληψη και τη διαχείριση πιθανών κρουσμάτων Covid-19, προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού στο προσωπικό και τους επισκέπτες.

Το σχέδιο δράσης συμμορφώνεται με τις συστάσεις του ΕΟΔΥ.

Βάσει του Σχεδίου, η διεύθυνση του καταλύματος όρισε υγειονομικό συντονιστή για την επίβλεψη της εφαρμογής του και έναν ιατρό ο οποίος ενεργεί βάσει των οδηγιών του ΕΟΔΥ για τον έλεγχο του COVID-19 σε ύποπτο κρούσμα.

Επικοινωνία

Το κατάλυμα κοινοποιεί τα μέτρα και τις απαιτήσεις του Προγράμματος Δράσης σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (εσωτερικούς και εξωτερικούς συνεργάτες, υπαλλήλους, εργολάβους, προμηθευτές κ.α.).

Προσωπικό ξενοδοχείου

Όλα τα μέλη του προσωπικού:

  • Έχουν εκπαιδευτεί κατάλληλα για την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων αλλά και σε πρακτικές καθαρισμού και απολύμανσης ανά   τμήμα.
  • Έχουν ενημερωθεί σχετικά με το πώς μεταδίδεται ο ιός Covid-19 ,τους κανόνες του ξενοδοχείου και είναι σε θέση να παρέχουν πληροφορίες στους επισκέπτες.
  • Εφοδιάζονται με ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό (μάσκες, γάντια).
  • Υποβάλλονται σε θερμικό έλεγχο κάθε πρωί.
  • Κρατούν την κατάλληλη απόσταση (τουλάχιστον 1,5 μέτρα από τους πελάτες).
  •  Είναι σε θέση να εντοπίσουν τα συμπτώματα και να τα αναφέρει στον υγειονομικό υπεύθυνο.

Υποδοχή

  • Αντισηπτικό για τους επισκέπτες, στην είσοδο του ξενοδοχείου.
  • Eπιδαπέδια σήμανση αποστάσεων στο χώρο αναμονής, κατάλληλη διάταξη των επίπλων με στόχο τη μείωση του χρόνου αναμονής.
  • Προστατευτικό Plexiglas.
  • Τακτική απολύμανση των χώρων υποδοχής.
  • Όλες οι κάρτες και κλειδιά απολυμαίνονται.
  • Το ξενοδοχείο παρέχει έντυπη ενημέρωση σχετικά με τις βασικές οδηγίες υγείας και χρήσιμες πληροφορίες για τους επισκέπτες καθώς και ψηφιακή ενημέρωση μέσω οθόνης που βρίσκεται στην υποδοχή και μέσω των τηλεοράσεων δωματίου.
  • Για κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, διατίθεται ιατρικό κιτ που περιλαμβάνει γάντια και μάσκες, αντισηπτικά, μαντηλάκια καθαρισμού, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα και θερμόμετρο λέιζερ.

Checkin

  • Δυνατότητα διαδικτυακού checkinεως και μια εβδομάδα πριν την άφιξη ύστερα από αίτημα με e-mail στο info@hotelyannis.gr
  • Το checkout θα πραγματοποιείται στις 11 π.μ. ενώ το checkin μεταφέρεται στις 16.00 μ.μ. ώστε να πραγματοποιείται ενδελεχής καθαρισμός και αερισμός των δωματίων.

Υπηρεσίες ορόφου (καθαριότητα, απολύμανση, housekeeping), δωματίων και κοινόχρηστων χώρων

  • Το ξενοδοχείο εφαρμόζει ενισχυμένες πρακτικές απολύμανσης σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
  • Πλέον των τακτικών διαδικασιών καθαρισμού, οι κοινόχρηστοι χώροι, η κύρια είσοδος, η ρεσεψιόν, οι λαβές των θυρών, οι πάγκοι, τα τραπέζια, οι χειρολισθήρες και άλλα «σημεία αφής» υψηλής συχνότητας απολυμαίνονται συχνά κάθε μέρα.
  • Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους υπάρχουν απολυμαντικά χεριών καθώς και γάντια, μάσκες σε ειδικά σημεία.
  • Τα δωμάτια καθαρίζονται κατά την αναχώρηση, με ιδιαίτερη προσοχή στα σημεία αφής.
  • Ο Καθαρισμός γίνεται με συσκευή ατμού σε θερμοκρασία> 70°.
  • Ο καθημερινός καθαρισμός και η αλλαγή σεντονιών, μαξιλαριών και πετσετών πραγματοποιείται μόνο κατόπιν αιτήματος των επισκεπτών.
  • Έχουν αφαιρεθεί από όλα τα δωμάτια, όλα τα διακοσμητικά, και κοινόχρηστα αντικείμενα πολλαπλών χρήσεων, όπως μενού, περιοδικά κ.λπ. Πληροφορίες για το ξενοδοχείο μπορείτε να βρείτε σε ψηφιακή μορφή μέσω των τηλεοράσεων.
  • Τα χειριστήρια τηλεόρασης και κλιματισμού διαθέτουν καλύμματα μίας χρήσης.

Κλιματισμός και αερισμός χώρων

Όλοι οι  χώροι του ξενοδοχείου είναι ευάεροι, διαχέεται συνεχώς καθαρός αέρας. Όσον αφορά τα κλιματιστικά γίνεται:

  • Τακτική συντήρηση και χημικός καθαρισμός των μονάδων AC.
  • Συνεχής καθαρισμός φίλτρων AC.

Υπηρεσίες εστίασης

  • Αυστηρή τήρηση κανόνων  HACCP (HazardAnalysisCriticalControlPoints), μια διεθνώς αναγνωρισμένη μέθοδο εντοπισμού και   διαχείρισης κινδύνου που σχετίζεται με την ασφάλεια των τροφίμων.
  • Μείωση των τραπεζο καθισμάτων σε μεγαλύτερο βαθμό σύμφωνα με τους κυβερνητικούς κανόνες.
  • Επέκταση προγράμματος του εστιατορίου, για την εκ περιτροπής προσέλευση των επισκεπτών.
  • Υποχρεωτική κράτηση για το πρωινό ώστε να περιοριστεί ο αριθμός των επισκεπτών στο εστιατόριο στο επιτρεπτό όριο.
  • Ο μπουφές του πρωινού είναι σχεδιασμένος να παρέχει όλα τα φαγητά σε ατομικές μερίδες.
  • Το σερβίρισμα στο μπουφέ πρωινού γίνεται   αποκλειστικά με την βοήθεια εκπαιδευμένου προσωπικού.
  • Το ξενοδοχείο μας δεν δέχεται μη διαμένοντες στο εστιατόριο του.

Πισίνα – ξαπλώστρες

  • Οι ξαπλώστρες και οι ομπρέλες απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση.
  • Οι μεγάλες εκτάσεις στην φύση  επιτρέπουν μεγαλύτερες αποστάσεις και σωστή χωροθέτηση των ομπρελών όπως αυτές προδιαγράφονται.
  • Η συχνότητα καθαρισμού και απολύμανσης των περιοχών της πισίνας και των ξαπλώστρων αυξάνεται.
  • Για το  νερό πισίνας  χρησιμοποιούνται απολυμαντικά κατάλληλα για την τρέχουσα περίσταση.
  • Η πισίνα και οι ξαπλώστρες απευθύνονται μόνο στους πελάτες του ξενοδοχείου και όχι σε εξωτερικούς επισκέπτες.

Για ακόμη περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email.

BOOK NOW & SAVE ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ & ΠΤΗΣΗ